jag behöver nya bilder

Nu är snart helgen slut, fredagarna dom är bäst för då är det länge kvan innan skolan, men nu så är det lördag och sen är det söndag och på söndagar då är det en slappar dag eller det brukar iallafall vara det för mig.  Jag sover typ bort halva dagen, sen orkar jag inte göra något, och då känner jag mig ganska lat.

Idag så har jag varit på stan med Emma ett tag, jag åkte med mamma och pappa in, vi hämtade upp Emma som hade stått och väntat på bussen i 30 min, sen följde vi mina föräldrar för jag skulle köpe lite nya träningssaker, jag köpte en ny t-shirt och nya sockar, det är verkligen brist på det. Sedam gick vi omkring och när vi hade gått på alla affärer som typ finns i skellefteå som är okej då kände vi oss lite hungriga och lite fika sugna, vi visste inte om vi skulle gå och fika eller köpa mat, men vi bestämnde oss för att äta på subway, gott!

Nu luktar det mat i huset och jag antar att den alldeles strax är klar, men jag är inte alls hungrig, jag är bara trött. Jag hade tänkt att ta en nap men då fastnade jag vis datorn, inge bra, för nu kommer jag vara trött. Men det får jag ta.



jag har inga bilder nu när jag inte har haft dator på flera dagar.. men snart har jag mer!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0