jag är trött på morgonen!

Nu är det andra dagen jag vaknar sent, det är rätt skönt. Jag vaknade så jag steg upp när johanna kom in i mitt rum, då var klockan 12, jag steg upp och gjorde frukost, varm choklad och två mackor, sen gick jag upp på mitt rum igen, såg lite på robinsson som var i repris, sen så gick jag in på datorn. Jag ska alldeles strax och duscha och göra mig klar för dagen.

Igår kl 4 så spelade AIK, jag och Lovisa var och såg det, fick två stycken sittplatsbiljetter av pappa, så det var rätt skönt att sitta där. Dom vann med 4-1 hahaa. Jag hade med mig min kamera, det kändes ganska fult(A)



Senare på kvällen så kom Joel till mig och jag var då med han hela kvällen. När vi satt i min soffa, då kom ju alla Antes musik kompisar, hahhaha jag bara skratta, dom var söta! fast dom spelade elgitarr hela tiden så att... det var lite jobbigt,

Ikväll har jag nått med konfan som jag ska på!

Jag har laddat min ipod, låtarna är ganska BRA på den, hahah

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0