första dagen på VT - 10

Då var då första skoldagen avklarad. Vi gjorde inte så mycket jobb, fast ändå lite. Tänk nu är det jättelänge kvar till nästa lov, och vi har nationella.. hahahha det känns inge bra. Sen är det helt vanliga jobbveckor nu ett tag framöver. Sen idag fick vi veta att vi ska ha valt till gymnastiet typ alldeles snart, typ två veckor till eller hur det nu var. Jag trodde att jag hade bestämt mig för vad jag skulle gå, men nu vet jag inte, jag har två saker. Antingen teknik - komunikation på balder eller så typ spektrum - skapande och komunikation på anderstorp, jag vill typ hellre gå där(A) . Så jag känner mig lite osäker, men jag ska tänka lite på det. 

Sen idag på skolan så sa Åsa att på tekinken skulle vi börja med teori uppgiften och det är att man ska vara utan mobil och dator i en vecka, det känns verkligen inte kul och jag hoppas att vi inte ska göra den än.. Då kommer jag typ se tv i en vecka, sen kan man inte typ prata med någon, typ ringa till hemtelefoner, hahah!




Ikväll så är det löpträning, tur att det inte var aik match idag, för då känns det bättre när ingen tittar på. Jag hoppas att denna träning går snabbt och inte är så jobbig, jag hoppas att tränar Peter är sjuk eller borta så vi bara har Kent och Falle!

/ lovisa 

Kommentarer
Postat av: KUSSEN

välj SPSK;]!! hehe de steeeeek

2010-01-11 @ 17:33:58
Postat av: sanna

håller med emmisek, allt som har med atorp att göra är AWESOME!:D

2010-01-13 @ 18:53:24
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0