en mobil och datorfri vecka, typ

Nu har jag just kommit hem från våran konfa sak, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men jag tog lite bilder som jag nu visar, de kanske inte är så stora, men och..! Nu ska jag ta och se på johan falk filmen, men jag har typ redan missat halva.

 Ikväll är ju sista kvällen på 5 dagar som jag får ha mobil och dator, så det blir inga mer inlägg eller nått, sen svarar jag inte på sms heller förän på fredag. Det känns typ ganska jobbigt, men jag får göra annat nu i veckan. Jag tror att jag ska läsa en bok(a) hahah




Nu ska jag som sagt se filmen, hahaha hela familjen sitter där nere, så jag ska sit och sätta mig, ska nog sms lite mycket ikv:D 

           

                                                   Det här är gosbilder!!


/ lovisa

Kommentarer
Postat av: TOWE - FOTOBLOGG

Fin blogg! :)

2010-01-18 @ 23:06:21
URL: http://thisismeandmyphotos.blogg.se/
Postat av: Anonym

elin och älvsbackakillarna<3<<3<<3<3<33:D

2010-01-19 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0