morfar 80 år, en gammal man

Nu har jag just kommit hem från en heldag hos mormor och morfar. Idag så fyllde han 80 år tror jag, ganska gammal, men han är pigg. Det började kl halv 9 när mamma väckte mig, vi skulle åka tidigt. Jag gick då upp tidigt och klädde på mig fixa allt och åt frukost. Kl 10 skulle vi åka, och den tiden lyckades vi nästan hålla, det brukar som alltid bli senare än vad vi tänker. Det var mycket folk som kom dit under dagen, jag tror att det var kring 60 stycken som var där. Fast det var rätt skönt, alla eller dom flesta barnen dom satt och såg på först på Pettson och Findus, när det var slut så såg vi på fyra stycken mumin filmer, men mina kusiner. Alla barnen satt och dega i soffan. Alla mina kusiner var där, och det var kul, sen typ mina mostrar och det var mycket släkt.

Men nu känner jag för att sitta och se på tv, inatt så är det jvm kl 3, men jag tror inte att det blir nått, för det känndes lite sent...









Alla dom här bilderna är från idag, då kanske man ser att jag, Johanna och min kusin Irma skulle smälla en raket, men jag var inte så bra att ta kort på den... men men

Sen så försökte vi koppla in det gamla nintendot, men det var ju för gammalt, jag tror det kan vara med på antikrundan eller nått, men det är jättekul och det sög att det inte funkade.

Sist så frågade min lilla kusin Anton chans på mig idag, hahahh han är 3 år och jättesöt och "kär" i alla, till och med i mig, så jag är nöjd.

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: fannyninas

haha ja typ:D

2010-01-04 @ 17:13:29
URL: http://fannyninas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är inte kär i dig lovisa ;)

2010-01-05 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0