första inlägget år 2010

Nu har hela denna dag gått utan jag har gjort något. Gårkvällen var jättekul, vi gjorde först lite bål som vi drack upp typ direkt, sen så satte vi oss i soffan och pratade. Efter ett tag så ville vi hitta på nått och då körde vi lite charader. Vi gjorde det, tog lite kort sen var klockan plötsligt halv 12 och då skulle vi gå till Lina och träffa dom vid 12 slaget. Det var Emma, Cajsa, Julia, Emil och Lina som var hos dom. Sen gick vi in hos Lina och värmde oss lite, sen gick vi tillbaka hem. Asså det var verkligen kallt ute så jag frös ganska mycket, fast än jag hade mammas dunjacka.. När vi kom tillbaka körde vi singstar och efter det så fick jag typ frossa, jag kännde mig inte så frisk. då var väl kl kring halv 3 och efter det så var det inge kul. Vi hade släckt lampan för att sova, men då kom vi på att vi ville spela lite kort, vi gjorde det och kl hann bli halv 5 och då var alla trötta och kände för att sova. När jag sov frös jag jättemycket fast än det var jättevarmt, jag sov med tjocksockar, mjukisbyxor och tröja, även med en filt och ett täcke. När jag varkade på morgonen så var det ganska varmt och jag tog av mig till pyamas,

När vi hade ätit frukost då gick vi upp och såg en film, vilket jag fortatte hemma med. Jag har sett 3 filmer idag, men det är skönt för jag känner mig lite trött, även lite sjuk fast jag vet inte.
















det här var då ganska många bilder... ! men det är kul

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: ellen

åh. din kompis lovisa's tröja var sjukt snygg! :D

du råkar inte veta vars den är köpt? (:

2010-01-02 @ 14:13:44
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0