coola saker på en torsdagkväll

Nu ikväll så hade jag inte planerat något, jag visste att det var innebandy träning. Lovisa skulle dit så jag åkte också dit, eftersom annars hade jag varit hemma vid datorn. Det kändes lite kopnstigt att träna innebandy, men det gick ändå.. VI duschade där och fick hämtning. Då bestämnde jag och Lovisa att vi bara skulle vara med varann, hahah jättesöta. Vi bakade en kladdkaka...




När den var klar så spelade vi ett spel, det blev exakt lika i slutet, men det var inte ett sånt kul spel, menmen :D:D ahhahah det är ganska fult också, men vad ska man göra när man har brist på idéer, och typ i bergsbyn det är ju HUR KUL SOM HELST!! men det kunde ha varit ett kul spel, men det var det inte.



ja där ser man, visst kunde vi ha gjort nått annat, men hahah nej vi spelade alfapet.... men imorn bler det roligare! hoppas jag :D


/ lovisa

Kommentarer
Postat av: lovisa

HGHAHHAH LÄTTROADE...

2010-01-08 @ 11:53:17
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0