andra dagen

Idag var då andra dagen på cupen. Asså själva dagen började inte så bra, för jag hade tänkt att åka buss imorse till cupen. Den gick klockan 08.35, och då ställde jag väckaren på kvart över 8, men det var tänkt att jag skulle ställa den kvart över 7, men då råkade jag göra det en timme fel. Jag fick typ panik och ringde till mamma, hon är i fjällen och kan inte hjälpa mig, hon typ jag kan ringa en taxi, men då skickade jag ett sms till en av mina tränare som bor i skelleftehamn som kom och hämta upp mig som tur var. Sen när jag var där så spelade vi första matchen mot åkullsjön eller vad dom nu hette, ovh då vann vi med 3-1:D och det gick bra vi fick typ rulla boll hela tiden utan problem. Men sen i semifinalen så var det match mot sunnanådamerna, och den förlora vi, men det är ju som det ska. Dom ska inte förlora mot oss, dom var verkligen bra och vi blev bara förvirrade.. HAHA men det var ändå kul att möta ett sånt lag.




tog två bilder från cajsas blogg!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0