älskar filmen!

Nu börjar jullovet verkligen ta slut, jag skulle göra mycket för att få ha mer lov. Det är så skönt, jag bara älskar det. För nu börjar allt och det kommer bara bli massa rutiner som jag kommer typ följa varje dag. Massa träningar, massa skola och massa annat, men det går snabbt sen så är det sommar <3!!!! 
Nu har iallafall mamma, pappa och Johanna kommit hem från fjällen, och jag är inte själv i huset längre. Det har verkligen varit skönt att vara själv, jag gillar det.

Igår så var jag med Joel, han kom till mig, jag gillar inte att vara i mitt hus, menmen. Han hade med sig filmen Armageddon. Jag känner att jag är seg för att jag inte sett den. Fast vi såg bara början, vi orkade inte bara se en lång film. Men vi kollade lite på tv, sen så tog han bussen hem kvart i 1. När jag då kom hem så såg jag resten av filmen. Jag kände mig lite typ fånig, jag satt själv och såg en film och började typ gråta, men det var jättesorlig tyckte jag:D men jag har ju som lätt att gråta till filmer.



Men nu ska jag träffa Lovisa och mamma har hyrt dagboken åt oss, så den ska vi se ikväll. Ska börja se den typ nu för att den inte ska räcka så länge, för det är ju som sagt skola imorn...


/ lovisa


Kommentarer
Postat av: majaaa

hahahah jag har sett armageddon <33<<3

2010-01-10 @ 22:00:45
URL: http://majaochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0