hemma igen :D

Nu har jag kommit hem från Hemavan, det känns skönt! Jag har ändå hunnit göra mycket idag, fast än jag har åkt från fjällen till skellefteå. Jag vaknade kring halv 10 igen och då klev jag upp direkt och vi åt frukost. Just efter det så klädde vi på oss och åkte ut i backen. Det var första gången i år jag åkte något, och idag så åkte jag skidor med mamma för det mesta. Jag lånade Johannas skidor, jag lånade hennes jacka..... sen så lånade jag hennes kort.

Det var fint väder och det var faktiskt skönt att vara ute en hel dag och bara ha kul. Vi fikade varm choklad och delicatobollar, gott! Det blev inte så länge som jag stannade i stugan, men pappa skulle hem för att han ska jobba imorn, och då var det lika bra att vi följde med honom idag, ist för att jag och ante skulle hem imorn. Men mamma stannade till på tisdag, jag skulle känna mig lite ensam och jag var där själv, men hon gillar det tror jag.



Lite naturbilder, men dom är fina!!


Nu direkt när jag kom hem så gick jag till Lovisa, vi började med att se på blåsningen, haahha det är riktigt kul typ tycker jag:D hahahha, sen så visste vi inte vad vi skulle göra, så vi tog fram playstation 2 och spleade först en match i nhl, det var typ svårt, och då vann lovisa,... sen spelade vi fifa, och då vann jag, asså det var kul, för vi var verkligen dåliga ibland, men det blev en massa skratt!! ♥

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad kul att du är hemma igen(L)

2010-02-08 @ 00:05:01
URL: http://majaochemma.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud vad härligt det ser ut som ni har haft det! :)<3

Hälsa Johanna grattis förresten för tredje platsen :D

2010-02-09 @ 08:19:56
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0