min helg

Det var tänkt att jag skulle skriva igår. Men då funkade inget med blogg och jag gav upp. Jag tänkte berätta om helgen då när jag var ner till Härnösand. Det var rätt skönt, för jag fick sova rätt mycket vilket jag nog behövde. Vi gjorde inte så mycket heller, vi tog det lugnt. På lördagen så sovde vi ut, sen vi visste inte vad vi skulle göra på dagen. Så vi åkte på nått museeum men massa bilder och saker som de hade hittat där för länge sen. Jag kan ju erkänna att jag är inte så jätteintresserad av det. Men dom andra tyckte att det var kul, men för min del så var det väl okej.

 Efter det så släppte pappa av oss på stan. För Johanna ville på tecnichus och då skulle jag och Ante följa, när vi kom in så var det bara små barn där och då blev det inget av, så vi gick lite på stan, vilket inte var mycket. Det fanns typ jätte lite affärer, så vi gick till mcdonalds och åt lite chicken nuggets och glass efter det. Asså glassen där är verkligen hur god som helst. Efter det så åkte vi hem och åt och såg tyo os :D sen hände det inte så mycket mer.



Efteråt när vi kom hem så åkte vi till farmor och åt finmiddag för min faster har gift sig. Så då var mina kusiner där och vi hade det mysigt.



/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0