det är kul

Nu har jag just sett oth, det är ju typ bra. Jag fastnade vid tv medans internet laggade. Men nu fungerar det som vanligt igen. Jag känner mig inte riktigt pigg idag, jag är rätt förkyld och jag har ont i halsen, tät i näsan, lock i öronen och allt dåligt.. Så det blir nog ingen träning för mig idag. Sen så har vi rätt mycket läxa i veckan, vi har typ matte, franska, engelska sen så är det lite andra saker. Sen typ så är ju nationella nästa vecka , jag säger ju lycka till, till mig själv:D

Sedan har jag inte berättat om när jag och Lovisa var till Umeå. Det var jättekul, det är så roligt att fara någon annan stans och göra nått kul. Denna gång så var vi och shoppade lite saker. Tiden går så snabbt när man har roligt. För jag steg upp kl halv 7 på lördagsmorgonen, för våran buss gick kl 07.55 från stan och då var vi framme kl 09.50 och det var ju perfekt för stan öppande kl 10.

Jag köpte lite nya saker. Två tröjor, ett puder, en väska, en halsduk, ett halsband sen kommer jag inte ihåg nått mer, för jag tror att det var allt. Sen så kpte vi glass och mat från subway också. Det var inge bra i umeå, de var otrevliga och kakorna var torrare än ja jag vet inte vad.... Men man fick mycket sås!





nu blev det lite många bilder som jag snabbt bara satte ihop, men det får bli bra!

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: Angelica

jätte fina bilder ;D

2010-02-07 @ 02:22:49
URL: http://withablackcupofcoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0