saker från stan idag

Efter skolan så gick några från klassen och åt på max, gott för det var kycklingsoppa på skolan. Vi satt där och hade trevligt! Efter det så åkte några hem och några gick till stan. Efter ett tag på stan så kom mamma för jag skulle gå med henne. Jag fick mig några saker hem från stan. Jag vet inte om jag ska behålla allt, men jag får se.



Egentligen så skulle jag till Joel vid kl 1, men jag upptäckte snart av vi inte alls var klara då, så då kom han ner och mamma gav oss pengar så vi gick på waynes och fika, läsk, kaffe och chokladbollar. Mums och mys, och där satt vi länge, för jag skulle färga håret kvart i 5. Vi satt inte så länge till kvart i 5 men kanske till kvart i 4, vi gick då en timme innan den tiden började. Då gick vi bara runt och chilla lite. Nu som sagt är mitt hår lite mer guldigt, för det var grått förr. Men jag hoppas att det håller sig så här nu ett tag. Nu ska jag och göra matte...



/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0