något förslag om bilden ?

Nu är snart denna dag slut, det ska bli skönt att sova, för jag känner mig varken frisk eller pigg. Så jag ska och göra lite fika, mackor och varm choklad som är bra för halsen, hoppas jag. Nu ikväll så har jag varit på någon ledarutbildning som man kan bli konfaledare till. Det var lite långtråkigt, men det kan nog bero på att jag var lite borta(A) jag ville nog helst slappa. Men jag vill bli en konfaledare, tänk så kul, hahah

Sedan måste jag plugga till no provet, det fastnar verkligen ingenting, och jag blir bara less på att plugga, och det måste gå bra på detta prov, men det gör det, hoppas jag !




är det bättre att lämna tillbaka väskan och köpta nått annat ist? jag får lått beslutsångest, och jag har ingen aning om hur jag ska göra(A)

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0