jag vill!

Nu när jag satt och åt så såg jag en liten rabattkupong om att om man gick två och såg valentine's day så fick man rabatt. Jag såg på Sofias blogg, och hon tyckte att den var bra. Jag kan tänka mig att det är en riktigt härlig film, just såna som jag gillar. Jag vill verkligen se den, men jag vet inte riktigt om jag har pengar till det just nu. För det är så mycket som behöver köpas egentligen. Men ibland måste man unna sig något kul, det är nog just det jag tänker göra, jag ska nog höra med någon som vill följa!


Jag har ont i huvet, vilket jag aldrig brukar ha.. Det började igår, jag trodde att det skulle försvinna när jag sovde. Men det gjorde det inte. Det känns lite jobbigt att åka iväg på träning, för på träningen så ska vi ha 2000 meter. Iallafall jag, för jag missade det förra veckan. Sen har jag en fet lårkaka också, så det gör ont. Men alla säger att man kan springa av den, men jag vet inte riktigt(A)


Idag så var jag på stan igen.. Men jag köpte den här kjolen för 50 kr, istället för 250kr. De var ju i en för stor storlek, den var ju i storlek 40 (A) men jag ska sy in den för det syns ingenting. För att alla volanger döljer det. För 50 kr tycker jag att det här är en jätte söt sommarkjol!

/lovisa

Kommentarer
Postat av: sofiaa

sv : ja jag tycker du ska se den filmen:D! om du gillar romantiker förstås !

2010-02-16 @ 20:13:58
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0