i hemavan

Nu sitter jag i Hemavan och  mamma, pappa Ante och jag, vi har gått ner tll trolltunet och ska se när AIK spelar.  Dagen började med att jag sovde ut, fast jag steg ändå upp kring 10 tiden. Men just då så kännde jag mig utvilad och pigg. Jag tog täcket och satte mig i våran nya soffa, riktigt skönt. Vi åt frukot och tog det lugnt. Efter det så skulle pappa och Ante ut i backen medans mamma och jag stannade i stugan. Det ända vi gjorde var att skotta av all tung snö som låg där. Jag kände att jag använde muskler som jag inte annars använde, så jag fick ju lite ont i armarna, (A)

Imorgon så ska jag nog ut i backen om det inte är alltför kallt. Sen får jag se om jag åker hem redan imorgon, för då ska pappa hem. Så jag får se hur jag gör, för det är rätt skönt att vara här. Bara vila och ta det lugnt.


söta bilder! haha, men är man i fjällen så är man;)

Nu ska jag förstätta se matchen, för nu har jag missat typ halv första..

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag ser också matchen:D

2010-02-06 @ 18:52:39
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0