det var verkligen kul!

Igår så var jag hos linnea, för att hon har fyllt år. Vi skulle dit och äta tårta, den var jättegod! Sen så spelade vi lite kort, vi åt godis, vi prata lite sen såg vi filmen allt för min syster. Den var verkligen jättebra, en sån där gråtfilm. Man hörde Lovisa hela tiden, men då skyllde hon bara på att hon var snuvig;) men nja, hahahha. Men nog rann det lite för mig med ibland. Verkligen rörande! Sedan så tog vi massa kort och hade det jättekul. Jag stannade där till kl 1, men sen gick jag he, för idag skulle vi upp lite tidigt. För vi skulle göra Linneas present. Jag, Lovisa och Matilda gav henne en ram som vi skulle ta kort till idag. Vi gav även armband också, men iallafall korten tog vi idag på E4 i fotostudion. Det var jättekul! Och tack till fanny och nina (<-- länkt till deras blogg) som tog korten!



Sen lite bilder från studion, jag längtar tills jag får se dom som fanny och nina tog. När vi får det ska vi även fixa så att de ska bli kort, som vi stoppar in i Linneas ram!



Sedan har lovisa ( <-- länk till hennes blogg) också lagt ut lite bilder!

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: fannyninas

ja, visst var det!!:)

2010-02-28 @ 18:12:35
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0