var det bara jag?

Kände mig inte pigg idag efter lunchen. Jag hade frossa och hade jätteont i magen. Från början trodde jag att jag hade ätit för lite lunch och det var det som gjorde att jag hade kramp i magen. Jag tog en banan och en yogurt. Det blev ingen skillnad.. När jag fråga en kille i klassen varför han inte var med på idrotten sa han att han hade fått ont i magen sen skollunchen. Då tänker jag självklart att det är därför jag också har ont i magen. Som att vi hade blivit matförgiftade eller nått. Jag vet att det går rätt många som har magsjuka nu och man ska passa sig. Så nu dricker vi proviva och äter vitpepparkorn här hemma.


Nu ska jag återgå till mitt pluggande. Det är ju som sagt nationella i matte A på fredag och då gäller det! Jag hoppas verkligen att det går bra.

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0