bästa dagen på länge

Självklart stängs Internet av när jag skrivit ett långt inlägg. Detta hade varit en superdag förutom det då..

Dagen började med att jag var den tröttaste personen på jorden. Men sliten drog jag mig upp från sängen och gjode mig klar för skolan. Jag var tvungen att ha huvudet på skaft eftersom vi hade matte nationella del 2 nu på morgonen. Det gjorde att dagen inte blev så lång.

Efter lunch hade vi en lektion och sen började allt roliga hända. Just innan TMS lektionen så ringer det dolt nummer och jag undrade vem det var och det visade sig att personen som ringde sa att jag hade fått sommarjobb. Som konfaledare för fotbollskonfan. Det känns jättekul att jag fick det, men ska nog tänka lite på om jag ska ta det eller inte.

Sen just efter det så fick vi våra efterlängtade datorer. Så nu sitter jag här med min nya dator och installerar massa nya program.




Här är min pärla, tog bilderna av julia!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0