Nyopererad




Nu är det gjort. Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så fort. Trodde bara att jag skulle till vårdcentralen så att en läkare skulle få kolla på det. Det var först en AT-läkare och jag tycker att hon verkade lite osäker på om de verkligen skulle göra det. Men sedan när hon kallade på en vanlig läkare så sa han direkt att det kunde bli problem. Jag har alltid haft sådana problem med nageltrång och de som har haft det vet hur ont det gör. Man kan inte ha skor eller stöta till någonting utan att hela kroppen vrider sig av smärta.

Jag fick i alla fall gå vidare till en annan sal och där satte det igång direkt. Jag fick bedövning och de satte igång fort. De tog fram saxar och andra instrument. Jag såg inte på för jag tycker inte blod är så där jättefräscht. Efter några minuter var det klart och just då för stunden kände jag ingenting. Men nu några timmar efter så gör det lite ont. Men det här ska nog bli bra på några dagar.

Det där var första gånen jag blev opererad. Kan inte säga att det var ett stort ingrepp. Men jag var ändå lite nervös eftersom jag inte gjort det förr. Men nu har jag gjort det.


Fräsch bild! Sen ser det ut som jag sover, men det gör jag då inte. Var bara väldigt ljust i rummet..

Men för er som inte vill kolla, då kan ni ju skrolla ner!

/
lovisa


Kommentarer
Postat av: lurr3

Hej

2010-12-21 @ 20:49:26
Postat av: fesfef

jag skrolla ner lovisa! tack för tipset du är sååå snäll!

2010-12-25 @ 14:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0