Mellandagsrea

Var på mellandgsrea i Luleå idag med Lovisa och Emma. Det är alltid lika mycket folk. De ända lugna stunderna denna dag var på bussen dit och hem. Då sovde jag och Emma ett tag medans Lovisa halvsov. Hon blir så åksjuk, tycker verkligen så synd om henne..

Bussen från Bergsbyn gick 7.00 i morse så min väckare stod på 05.40. Man kan säga att det är riktigt tidigt. Men jag vaknade pigg som en mört och kände mig rätt utvilad. Jag steg upp och gjorde mig klar. Sedan när vi skulle till bussen hade jag och Lovisa bestämmt att vi skulle träffas 06.55 i korsningen, men klockan hann bli lite mer än så. Det gjorde att vi nästan höll på missa bussen till stan. Busschaufören såg oss springa ner för backen och stannade och väntade på oss. Tur att det var en snäll och gullig busschauför!

Väl framme i Luleå bestämmde vi oss för att gå på Monki först. För vi visste hur mycket folk det var. Tur att vi gjorde det och hann testa massa kläder innan kön växte sig jättelång. Man kan verkligen säga att jag har haft en heldag på stan idag. Men det har varit trevligt.



Köpte en ny börs, en jättefin rosa från monki. Det var det ända jag inte köpte på rea. Men den kostade 80 kr och det är inte så farligt för en sån här fin börs!



Sen köpte jag en kjol för 74.50 kr från gina tricot och en mysig vintertröja från monki för 150 kr. Dessa köp var det 50% på och jag gillar rea! Köpte även nya underkläder.

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: carran

Så himla fin börs!! =D

2010-12-27 @ 12:54:35
URL: http://clohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0