klapparna

Jag är verkligen jätteglad över det tomten kom med i år.



1. Örhängen av Lovisa
2. Kuvär med lite pengar och (presentkort av Linnea)
3. Lite olika smiksaker, tack mamma, pappa och syster
4. Ring av Lovisa
5. Skor och väska till mig och Johanna
6. Spelet kasta gris, av Andreas
7. Stor locktång till mig och Johanna av mamma och pappa TACK!!
8. Nån underkläderstop, vet inte vad jag ska kalla det, av Linnea iallafall Tack så mycket!♥

Jag är verkligen jätteglad över det jag fått. Jag tycker det är så kul med julafton, det är så kul att se när alla öppnar sina julklappar. Det är så kul att ge något fint! Så längtar nästan till nästa jul.

Ska och sova snart, ska upp imorgon klockan halv 6 för jag ska klockan 7 till Luleå på Mellandagsrea. Mamma frågade mig om det var värt det att stiga upp så tidigt för att köpa några sockar på rea. Men jag tycker det, har ju som sagt lite pengar nu och kan köpa nått fint. Fast det brukar mest vara saker som är mindra fina på denna rea. Så ska börja duscha och göra mig klar för sängen strax.

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: johanna

har länge letat efter en locktång, är den där bra?

vad heter den?:)

2011-01-02 @ 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0