julhandla

Nu är det gjort! Årets julshopping!

Har hittat det mesta, fast måste nog leta en dag till. Igår var vi nästan hela familjen på stan och letade efter julklappar och det var rätt mysigt. Vi åt sedan lunchpå wok and roll. Efter det började mamma jobba. Min bror och pappa tog bilen hem, men jag kände mig inte färdig så jag tänkte leta vidare. Men det blev inget mer. Jag träffade Lovisa och då gick jag runt med Lovisa och hennes syster sen åkte vi hem.

Sedan spenderades gårkvällen hos Joel. Vi badade och såg sedan sex and the city.

  302 dagar - 19 timmar - 33 minuter
Som betyder snart 10 månader!
/ lovisa


Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha ojdå!

2010-12-13 @ 09:25:37
URL: http://juulialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0