Juldagen 2010

Nu är julafton slut för detta år. Nu är det bara att vänta till nästa och hoppas på att det kommer att bli en lika mysig och fridfull jul som denna var. Den var verkligen underbar Jag hade hoppas på att det skulle bli många bilder, men det verkade som att ingen tog på sig fotografjobbet under kvällen så det blev bara 5 ynka bilder tagna..



Vi hade klätt upp oss och i våra fina kläder frös vi rätt mycket, så på denna plats satt vi ett tag innan vi fick värmen i vinterkylan.




Efter en vild omgång med julklappsleken så vann jag tillslut en hylla.. Vet inte vad jag ska ha den till. Men kanske att jag behöver en hylla någon gång i mitt liv.

Kanske visar lite jag fått i julklapp sen! För nu ska jag gå och mysa i soffan.

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0