årets julklapp till era föräldrar!

Det här är klart den bästa julklappen till nåon av era föräldrar. Speciellt om de gillar att lyssna på jättefin julmusik. Hemma hos oss går denna skiva om och om igen och jag och min familj tröttnar aldrig på den. Skivan jag pratar om är Måns Zelmerlöws julskiva som han spelat in. Den man köper på ica för 89:-

Det kan vara så att alla redan köpt julklappar. Men är det någon som inte har gjort det tycker jag verkligen att ni ska köpa den här. Jag skulle nästan kunna köpa den åt hela släkten eftersom jag nästan kan sätta min högra hand på att alla kommer att gilla den!



December


Vit som en snö



Christmas
(baby please come home)



Min favorit!
Christmas Song


/ lovisa


Kommentarer
Postat av: sabrinolsson

ahhhhhhhh tack för tipset :D:D:D

2010-12-15 @ 17:37:07
URL: http://fotoflickann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0