skolan

Tredje skoldagen och nu har jag börjat vant mig med det mesta. Lärt känna lite av klassen och börjat hitta på skolan. Det var inte så svårt som jag trodde, det gick snabbt. Jag märker att min klass är lite pluggig, vi har redan fått våran tredje läxa och vi har börjat med nästan alla ämnen. Men det kommer nog att gå bra.

Jag blev så glad idag, för att på  måndagsmornar skulle bara halva klassen ha en lektion och efter den lektionen så var det specialidrott. Jag hade inte CAD på morgonen och jag går inte specialidrott så jag har sovmorgon till 12.15!!!! Då blir söndag också som en helgdag. Det känns så skönt att få sova ut på måndagsmornar, sedan slutar jag 13.00 varannan fredag. Det känns så skönt!

Vi hade en liten söt lärare idag, han stodoch berättade om sig själv i 30 min om hur han blev intresserad av naturvetenskap. Han ritade upp en karta på Långnorträsk där han bodde. Det var absolut ingen som lyssnade och han sa så här. Jaa, så nu är jag nog klar. Nej vänta, här var det en väg. Sen började han berätta om den. Efter ett tag började man bara skratta för att det lät så kul..




Namnsdag idag!!

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

grattis!!:D:D

2010-08-25 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0