den bästa utomlandsresan!































Det tog ett tag innan jag tog mig tid att lägga in alla bilder. VI har mer än 500 bilder från resan men så många lägger jag inte ut här. Vi hann med så mycket på 10 dagar. Vi var i fem olika länder på tio dagar. Frankrike, Andorra, Spanien, Marocko, Norge och Sverige. Det blev visst 6 länder. Den här resan var helt underbar och jag känner verkligen att jag vill göra något sådant här igen. Det var så kul, skönt och jag fick vara med om massa nya saker. Jag hade tänkt skriva om det vi gjorde under resan men det skippar jag. Jag hade riktigt kul, hittade massa nya vänner också som jag pratade engelska och franska med. Jag upptäckte då att vad kul det är att kunna deras språk. Fast jag förstod inte mycket.. Blev typ lite peppad på att lära mig! Jag ska nu börja spara pengar så jag kan åka igen någonstans. Det är verkligen det skönaste man kan göra.

Jag skulle kunna skriva så mycket om denna resa, men det skulle bli så långt. Så då får man fråga istället. Men jag vill rekommendera Andorra, det var verkligen hur fint som helst där och en jättetrevlig liten stad. Det var en upplevelse att bara åka bilen dit. Det tog flera timmar att ta sig över bergen (Pyrenéerna) Staden låg i en dal och det var höga berg runt om en och det var så mäktigt. Sedan tyckte jag om Rivieran i Frankrike, varmt och skönt.

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: frida

Vill också utomlands!!

2010-09-06 @ 21:03:37
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0