matfesten

En vecka i skolan, det känns som att det gått en månad eller så. Vi har börjat jobba i allt och fått läxor. Men min linje är ingen man kan slappa på.. Jag får kämpa. Mycket snack om skola.. Jag slutade klockan ett och då gick jag på banken. Men gud vad folk det var, jag orkade inte vänta så jag träffade Joel och vi gick omkring lite. Sedan så bestämmde vi oss för att äta på matfesten. Det tog ett tag innan vi bestämmde oss för vad vi skulle äta. Det blev från Steakhouse. Det var någon rostad macka med fläskfile typ, minns inte riktigt. Beanässås och sallad följde också med. Det var jättegott och väldigt mättande. Efter ett tag kom Filippa också. Kul att träffa henne efter en lång tid!

Efter maten gick vi kissnödiga till mjölkhävninstältet och skulle dricka lite mjölk. Joel fick börja, han var rätt bra på det. Men sen när det var min tur så gick det mindre bra. Jag fick 33 sekunder, jag började bara skratta hela tiden.. Sedan drack Filippa, det var jämnt, men hon fick 32 sekunder. Men det går inte att dricka och skratta samtidigt.




Blir nog en hemma kväll, eller får väl se om det händer något i bersan ikväll, förmodligen inte..
Haft så tajta byxor, nu har jag en rand kring magen där jag är öm :$ hahah fail

/lovisa


Kommentarer
Postat av: lurre

perfekta bilder

2010-12-02 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0