börjat jobba igen

En heldag på jobbet gör mig lite utmattad. Dagen började med att jag kom en timme tidigare än vad jag skulle eftersom ingen hade sagt till mig att vi fått andra tider. Men då fick jag som tur sluta en timme tidigare. Men inte blev jag piggare för det. Mina ben är helt sluta och orkar ingenting. När jag kom hem så gick jag dirket upp på rummet och såg om jag kunde se en film. Jag tittade på Beck - Levande begravd. Det var en bra film och jag hoppade till lite då och då.. Men kvallan var ju inte den bästa, så jag ansträngde mig för att höra vad de sa på filmen. Jag åt inte ens middag innan jag satte på filmen. Jag är så less på allt man kan äta för att jag ser det hela dagarna på tuvan. Så jag åt min middag nu istället, jag hade hunnit bli lite hungrig så jag gjorde mig en tacotallrik.

Nu väntar jag på att Joel ska komma till mig och vi ska se slutet på en film som han påbörjat med. Det känns som att mina dagar kommer att se ut så här nu när jag jobbar, riktigt slöa. Jag får göra saker på helgerna, för underveckan är jag i paltkoma.

Vi ska titta på bröllopsfotografen, den verkade rätt kul!



/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0