halsont



Vaknade idag av att jag hade jätteont i halsen och är jättehes. Det är allt annat än skönt. Jag måste ha halstablettera nära mig för de behövs annars försvinner rösten då och då och det gör ont när jag sväljer. Det känns inte så bra, jag vill inte vara sjuk, det är så jobbigt! Hoppas att det inte varar länge. Jag hade träning imorse men det blev inte att träna. Men jag tänkte åka och kolla på den. Men det blev inte idag, men ska nog det imorgon på vår träning som vi har imorgon. För jag måste ändå och prata med någon på hotellet stat på stan. Då är det lika bra att jag kan titta på träningen och visa intresse.

Nu efter middagen har jag bara tagit det lugnt och det är så skönt att bara slappa, fastän det är lov. Men någon dag måste man eller i alla fall jag ta det lugnt!

Nu blir det att se på tv och slappa yttligare.

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0