sovgott

Hej!!

Jag ska snart gå och lägga mig. Jag känner mig lite trött och det kan jag inte vara imorgon. Idag så har min moster Sara fyllt år. Så det var kalas hos mormor och morfar. Sara och mina två kusiner Irma och Anton har kommit hela vägen från Lysekil för att träffa släkten och för att det skulle vara kalas. Vi var där hela dagen och det var kul att få träffa mina kusiner. Det är så sällan mellan gångerna för att de bor så långt bort.

Vi åt massa gott och sedan så var barnen ute rätt länge, vi gick först och tittade på ett dött rådjur och det var ganska äckligt.. Sedan så var det sån klibbsnö, så vi gjorde en snöhäst. Efter det var alla jätteblöta! Men den där hästen blev riktigt snygg, förutom att det såg ut som en hund.



Sedan tycker jag så synd om pappa. Han ramlade igår på brotrappan när han skulle till jobbet.. Och han bröt handen på tre ställen, ett av ställerna var båtbenet och det är ju inte ens kul att bryta. Det tar lång tid att läka, för han blir det att ha gips på högerhanden i 3 månader! :/ Det hände ju den 1 april så många trodde det var ett skämt, men inte det var det inte:D 

      

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0