sjuk

Jag är redan less på vara sjuk. Jag var hemma från skolan för jag hade igår kväll 39.3 graders feber och jätteont i halsen. Nu på morgonen hade febern sjunkit och jag hade 38.7 men det är ändå rätt mycket. Nu när jag har tagit Alvedon så känner jag mig mycket bättre. Då kan jag iallafall prata och svälja, det kan jag knappt om jag inte ätit Alvedon. För då gör så ont! 

Men nu ska jag vänta på Linnea, vi ska se en film och äta godis. Bara ta det lugnt eftersom jag är sjuk och kan inte vara ute och Linnea vill vara med en sjukling. Det kommer bli mysigt.

/ lovisa



Inte så kul väder!


Kommentarer
Postat av: linnea

haha jag är inte sjuk men :]

2010-04-30 @ 19:12:23
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0