sena kvällar och tidiga mornar

Idag var det uppstigning kl 07.45 och det är lite väl tidigt för att vara lördag morgon. Men det var ledarutbildning kl 10 på kanalen. Sedan var ingen hemma, så jag var tvungen att åka buss och den gick kvart över 9. Jag hade inte hunnit tagit en senare. Hela dagen har nästan gått åt att vara där. Från början höll jag på somna, nä men så prata de om bibeln men sen fick vi göra med praktiska saker och då var det typ kul.

Nu ska jag strax åka iväg med mamma och min kusin Tilda och se Johannas fotbollsmatch för att sen fara och köpa lite godis, gott! Ikväll ska jag nog bara vara hemma. För vi har fotbollsmatch imorgon och det är samling 07.45. Så imorgon blir det att stiga upp ännu tidigare än vad jag gjorde idag. Måste se till att inte vara uppe så länge idag. Får se hur det går..

Har just slått in paketet. Det blir nog en bra överraskning till Joel för han fyller år imorgon!♥

/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0