ny kläderna

Det är nationella imorgon, jag hoppas verkligen att det går bra. Det är då sista skriv nationella i matte. Det är inte så många ämnen kvar vi har de nu och det känns jätteskönt. Jag har nu kommit hem från min träning. Jag var inte så peppad, det blev ingen bra träning. Men så blir det ibland.

Imorgon måste jag och Lovisa baka muffins. Inte bara några utan nog ganska många tror jag. Vi får se om jag hinner träna.. Det kändes som att det var en dålig anledning att inte vara med, men det här måste gå bra, då blir jag glad! Jag är så less min spotify lista som jag lyssnar på nu, är det någon som har en bra?

    

Vi har just varit på stan och köpt nya kläder, säg till om ni vill veta vilken affär vi köpt kläderna på!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0