ingen skillnad

 

2009                                                                      2010

Det var nu andra gången vi gick till bron och tog ett likadant kort
. Det här kanske kommer att bli till en liten tradition. Vi får väl se nästa år, den här årstiden om det kommer in ett nytt. Det är så mysigt att vara med de här två tjejerna! Det var rätt länge sen nu vi träffades, men så kan det inte vara.

Det var rätt kallt ute så vi gick in efter ett tag till mig. Då slog vi på tv och såg ett tag. Lade även in massa bilder som vi tog under kvällen. Fina bilder! Jag såg att Linnea hade lagt in några redan.

Vi såg millenium och efter det så fixade jag och Lovisa lite med Linneas hår.

                          

                                               Och så här blev det, du är så söt!

Nu ska jag sova, ska ju upp tidigt imorn. För vi har match, domarcupen. Matchen börjar typ klockan 10. Sen har jag bara varit trött hela dagen, så det ska bli skönt med sängen nu.

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0