heldag på norrvalla

Jag har nu just kommit hem från Norvalla. Det var finalspelet idag och vårt lag hade tagit sig till semi. Men där tog det slut efter matchen mot Kaif. Det blev straffar, men Kaif vann i slutet. Det var ju lite surt. Men jag åkte inte hem då. Utan jag var kvar med Linnea, Emma, Maja och Kalle. Vi såg lite på matcher. Vi köpte hamburgare och satt ute i solen. Det var verkligen skönt väder, en sån här dag kan man ju inte sitta inne.

Vi träffade massa folk och hade kul. Efter tjejfinalen var det bara jag och Linnea kvar av alla tjejer som vi satt med. Men mamma och pappa kunde inte komma och hämta oss tidigare. Men själv tycker jag det bara var skönt att få vara ute lite till. Så vi satt och tog massa kort. För jag hade med mig lite kamera saker. Tex annat objektiv som det gick att zooma mer med, sedan hada jag med mig ett stativ med. Men det blir lätt att ta då, fast än det kan se kul ut, men och!!












Det blev visst rätt många bilder. Men det var långt ifrån alla, men de här visar vad jag gjort under dagen. Från kl 10 på morgonen till kl typ 5 på eftermiddan. Men det har varit jättekul!

/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0