hej stockholm

Jag är superglad!! Vi har nu fått veta av våra tränare vilka som skulle följa till stockholm i helgen och då skulle jag få åka. Jag längtar jättemycket och tycker verkligen att det ska bli jättekul. Jag kommer att vara så nervös och spänd, men det är bara bra för då blir man så peppad. Men bussresan kändes rätt lång men det är det värt.

Just nu sitter jag och målar naglarna, fransk manikyr. Medan jag ser på hollywoodfruar. Sedan måste jag plugga, men jag kände mig inte på sådant humör, men jag måste ta fram boken och försöka läsa och göra lite frågor.

   

Man kan ha väldig kul på bussresor, fast det här var til Umeå, Stockholm är lite längre(A)

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: filippapa

sv: härligt, det kommer bli jätte fint !!

2010-04-26 @ 21:40:51
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0