det var jättekul

 
 

Tänkte tvärlägga in lite bilder. Men det blev bara fyra stycken. Igår var jag ju med Maja, Emma och Lovisa och vi hade det kul! Det blev lite sen så jag är lite trött idag. Sedan vaknade jag imorse av att jag fick ett sms kl halv 9 och efter det så somnade jag inte riktigt om ordentligt. Men nu ikväll ska jag ta det lugnt. Jag ska till Joel och bara chilla lite. Men efter vi fick hämtning idag så skulle vi förbi Leos lekland och hämta Lovisas syrra Matilda. Jag och Lovisa som skulle leta efter Matilda och hennes kompis. Men vi gjorde inte bara det. Vi åkte en sak också. Det verkar typ vara kul där! hahaha..

När jag kom hem så satte jag mig ute i solen lite. Men kom på att vi i laget skulle ut och srpinga i helgen så jag gjorde det! Men jag känner mig inte rikitg frisk så det blev bara jobbigt.. Hoppas jag inte blir sjuk.

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Nej, tyvärr! Men det finns nog liknande får vi hoppas :)

2010-04-05 @ 18:14:02
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0