det är så skönt

Vilket väder det är idag:D!! Jag har suttit ute i säkert mer än 2 timmar i det här fina vädret. Det är så skönt och sedan så har massa fräknar börjat komma fram. Jag är helt prickig hela ansiktet... men det är sånt man får ta när det blir sommar.


                                    
                                     haha söt!


Nu ska jag packa massa sovsaker för jag ska snart till Emma. Jag, Lovisa, Maja och Emma ska vara med varann hela kvällen. Det blir som en tjejkväll, vi ska börja med att äta pizza sen har vi massa godis, läsk och chips som vi ska äta på natten. Sen ska vi spela spel, snacka och leka! nä men det blir nog kul!

/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0