äntligen helg

Lite uppdatering..

Idag hade vi nationella i matte. Det var lite darrigt, men jag hoppas att det gick bra. När jag satt inne i klassrummet tyckte jag typ att jag var bra. Men när man kommer ut och hör vad alla andra har skrivit, så tycker man inte det längre. Men jag hoppas jättemycket att jag får bra nu!

Efter skolan var jag tvärt in på stan och fixade en sak. En överraskning, jag tycker att det är kul med sådant! Sen åkte jag hem och åt sen skulle jag till Emma igen.

Jag och Emma tog moppen till hemmakväll och hyrde en film som vi hade bestämt att vi skulle se. Det är så kul med moppe, det känns så somrigt(A) Men vi såg American virgin. Den var inte så bra som jag hört andra säga, den var väl okej tycker jag. Sedan kom Maja efter ett tag. Vi såg på talang på datorn, för Zappe var med. HEJA!! Men då blev jag bara trött och skrattig. Men nu är jag pigg igen, och det är inte bra.. För jag måste sova.

I helgen blir det ingen sovmorgon, det känns inte så kul. Som tex imorgon har jag ledarutbildning kl 10-16. Alltså hela dagen.. Och på söndag har jag match kl 07.45, eller då är det samling. JIPPIE! Men det kändes lite för tidigt.



Det är så kul med alla sommarkläder. Jag har redan börjat tagit fram mina, (A) lite tidigt, men det behöver fixas lite tror jag. Jag ska försöka sy om lite tror jag.. Fast då blir det nog bara sämre tror jag.. MEN och.


/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0