SKULLE DU VILJA BO I STJÄRTNÄS?

Här är namn på ställen i sverige:

LAPPLAND:

Porrajärvi
Snålkuk
kåtaträsk

DALARNA:

Rumpsjön
Brittas hål
Mors Torva

VÄRMLAND:
Rövattnet

BOHUSLÄN:

Bögebacka
Valefittan

VÄSTERGÖTLAND:

Balltorp
Horsås
Porris

HALLAND:

Fröslida
Bögholmen

BLEKINGE:

Onansbygd

SMÅLAND:
Pattebo
Pung
Runkesten
Snorrslida

ÖSTERGÖTLAND:
Lilla Runken
Stora Runken
Tuttorp

SÖDERMANLAND:
Pungpinan
Snopptorp

UPPLAND:
Stjärtnäs

HÄLSINGLAND:

Fnaskberget
Muslickberget

ÅNGERMANLAND:
Fucke
Pullberget

VÄSTERBOTTEN:
Mensträsk

NORRBOTTEN:
Kukasjärvi

källa: Vecko Revyn

/linnea

Kommentarer
Postat av: ellen

NAJS !!

2009-10-19 @ 18:26:15
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: lovisa

jo, men dom var ju fina på dig, men jag såg ju ut som ja jag vet inte vad, hemskt, dom får inte varqa inne, isåfall får du klippa mig..... ::)men nu har alla redan sparat dom på dears datorn och .......

2009-10-19 @ 19:24:26
Postat av: lovisa

jo, men dom var ju fina på dig, men jag såg ju ut som ja jag vet inte vad, hemskt, dom får inte varqa inne, isåfall får du klippa mig..... ::)men nu har alla redan sparat dom på dears datorn och .......

2009-10-19 @ 19:24:31
Postat av: venessa

snorrslida var ju fan värst HAHA :O

2009-10-22 @ 19:00:41
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0