Oj nu var det längesen

I fredags sovde våran konfagrupp på café canalen, med massa andra. Själva kvällen var inte sååå rolig, men dagen efter ägde.

Klockan 10.00 befann vi oss på Boda Borg. där blev vi uppdelade i lag. Sedan gick 3 timmar otroligt fort. Då blev det dags för pizza på tre kronor. Gott! (fast inget klår bergsbypizzorna)

När jag kom hem så kom kalle till mig. Vi spelade nintendo64 och spelade fotboll med Lova och Milla.

After that så blev vi hämtade av kalles föräldrar och vi for hem till honom. Och fastän jag hade ätit middag så åt jag igen med dom. Eftersom Kalles mamma hade gjort jättegod mat, och hon tvingade mig nästan att äta. Så för mig blev det dubbla middagar.

När vi hade ätit åt vi jättegod efterätt!

Sen såg jag och kalle på Simpsons the movie, alltid kul!

Jag kommer att få jättemånga bilder från Lovisa som togs under övernattningen. Men tills vidare..


/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0