När natten faller sover råttorna

Här sitter jag, på DREAMHACK. Till vänster om mig sitter August och till höger är det tomt. Men bortom den tomma platsen sitter Matilda. Och bortanför henne sitter Adam. Jag sitter vid "Christoffer Lindberg"s (a.k.a. L).

Oliver, Kalle Å, Oscar osv är och spelar wow-turnering.

Här inne luktar det armhåla blandat med ostkrok. Riktigt äckligt alltså.

Hela rummet är svart, men p.g.a. av ALLLAAA datorer lyses salen upp. Alltså det är inte få datorer här. Typ JÄTTEMÅNGA!

Jag och Matilda ska vara här tills 22.00, och vi ska äta middag på MAX.

Här och där sitter det killar med linnen, vilket inte är okej.

Du skriks det. HALLÅÅÅÅ HALLLÅ HHAAAAAALLÅÅ. jag blir typ rädd. Men som Matilda sa "Typiskt DH"

HALLÅÅÅ / august.

JA, det är min update från DH just nu. Jag återkommer med fler kommentarer senare.

/Linnea

Kommentarer
Postat av: alicia

sv: tack så jättemycket :)!

2009-10-24 @ 15:48:47
URL: http://alliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0