jag typ somnar

Nu har jag gjort klart mitt NO hemprov och det känns typ ganska skönt. Så nu är det inget kvar att plugga på. Idag så jag lovar att jag höll på att somna när vi skulle ha nånting om gymnasiet. Våran SYO kom och pratade typ i över en timme, Mina ögonlock bara slogs igen hela tiden fast inte så mycket. Sen så hade vi matte och då fattade jag seriöst ingenting, jag gjorde ett gtal på typ hela lektionen, och det är ju inte så bra. Men torsdagar är ju dom jobbigaste :) Sen så hade vi No prov idag men det var typ inte så svårt..


Jag vill och se new moon på bio, jag typ längtar tills den kommer ut.




jag är ju lite avensjuk på lovisa för nu är hon på väg till stockholm, tänk så kul!!'



KRAM LOVISA

Kommentarer
Postat av: klaraa

MEEEN SÖÖTA!!aaahh ;)

2009-10-20 @ 21:51:23
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0