hem ljuva hem!

Entligen hemma, asså så skönt att bilresan är över. Det tog 8.30 timmar och det var tre stycken bussbyten. Resan hem började i Hemavan, kl var då strax före 5 i morse. Mamma säger då att hon är sjuk och kan inte skjutsa ner oss, så jag och Johanna går ner med väskorna. Vi hoppar på bussen och somnar. Det var typ svett varmt i bussen jag lovar, kanske 40 grader, det var ju nån fläckt just under stolen, men det gick. På bussen fanns det inte så mycket att göra, vi typ sov, spela kort och lyssnade på musik, ( jag är ganska less på låtarna som jag har på mobilen, dom har gått runt och runt) När vi åkte mellan Lycksele och Umeå så var det några ungar som spelade ds, och mario, dom hade ljudet på, och det var jobbigt! 

Nu har jag varit och handlat lite mjölk, för nu är ju ingen vuxen hemma på flera dagar, så jag måste göa middag med, och det är jobbigt. Men måste göra det typ snart för att jag har träning. Sen har jag pch lovisa hyrt en film som vi ska se efter vår träning som slutar kl 21.00






fin syster och fina påsar

kram lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0