Fortsättningen

Hejhej igen. Nu fortsätter live-sändningen från dreamhack. Jag, Lovisa, Lovisa och Matilda har just blivit intervjuade av nån dreamhack kille. Vet inte riktigt vad svaren blev på frågorna, men, ni får hålla utkik på dreamhack.se för att se bild + svar.

Nu är jag van vid den unkna och instängda lukten och även vid värmen.

Mitt sällskap just nu är L, L och M. Alltså girlpower.

Killarna har leavat partyt för att äta, kanske? Och nu skriver jag från Jontes dator.

Nyss såg jag två orangeklädda män gå förbi. Dom är "vakter".

HAHA, arga männsikor finns det gott om, t.ex. dom som förlorar i WoW och CS.

Jag är en nörd

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Humlan

Nerds will rule the world!

2009-10-24 @ 21:45:18
Postat av: lovisa

LINNEA

jag tycker det börjar bli dax att jag ska vara med dig!

de var sjukt länge sedan...

2009-10-26 @ 12:34:39
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0