sovgott - ja

Nu börjar det kännas att jag har varit vaken länge, men det är helt okej, varit vaken nu i 19 timmar, det kanske inte låter så mycket, men det är jobbigare att vara uppe på morgonen än på kvällen tycker jag.

Nu ikväll så hade jag träning, jag kan inte riktigt säga att det var en super träning, jag måste hinna bli bra. Jag och Lovisa känner oss inte vältränade, vi ba, vi måste ju träna oss starka, vi sa då att vi skulle gå och träna typ spinning och sånt. Men jag vet inte om det är våran grej, vi skulle ju inte orka något. Det sug att inte fotbollen håller igång. Jag känner mig som en säck potatis som aldrig rör på sig.

En till sak jag och Lovisa pratade om var att vi vill ha mer pengar och försökte komma på sätt att tjäna pengar, men vi kom inte på nått vidare bra... bara fula saker som inte är okej. Efter våran träning så såg vi filmen en shopaholics bekännelser. Den var jättebra, eller den är ju som alla andra romantiska komedier, men jag gillar sånna <3



det blir snart att sova 
pusslovisa

Kommentarer
Postat av: moa

Hahah! Usch, fattar inte hur jag ens pallade hålla på med något sånt :S haha!:)

2009-10-30 @ 01:08:22
URL: http://moaas.se
Postat av: venessa

sv : ja vet hon äg ! :D

2009-10-30 @ 13:36:07
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0