variation

Det känns som att jag inte har skrivit på hela veckan (A) kan det vara så, jo kanske!

Igår var jag på konsert i anderstorpskolans aula. Det vara faktiskt kul tyckte jag. Ibland så var det lång väntan,men jag, Lovisa, Maria och Fanny gick tex i ett hål och åt på sibylla. Sen var vi typ med alla där, det är  kul för hur ofta är jag med fanny och maria, dom är ju så söta och snälla! Så sånt var jättekul, sen så uppträde vi också, vilken jag tycker är jättekul.
Sen så var det ju med i tidningen idag, jag och Fanny var ju med ;) ! fast det var en liten bild..



söta ! 
 

idag på fotbollen var jag bäst, okej :D !!
det var typ jättekul, det är sånna här träningar jag vill ha

ikväll har jag match kl halv 8 på en fredag....

pusslovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0