typ

Nu är det färigpluggat, asså jag känner mig typ som en häst. Det är ju inte kul eller nått, men nu är det bra för ikväll. Jag har nu tänkt att se på tv och slappa lite. Sedan smsa för jag har bara gratis i en dag till och sen har jag typ kvar 200 sms. Sedan ikväll så har jag damsugat hela källaren, för att få ett kryss(A) det räckte typ för att jag skulle vinna tävlingen och då kommer jag få laddat mobilen, men det ska jag spara lite  kanske.

Ikväll var det träning också, det var jättekul. Det är så kul att träna ibland, men det känns så ovant att vara peppad på träning.

                                               


Vi ska köpa en sån här :D en lila eller rosa

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0