söndagkväll

Imorse så hade jag match, jag var inte pigg. Men jag vaknade inna väckaren ringde, och det är skönare än att vakna av den. Vi hade samling kl 11, jag och Lovisa åkte från Bersbyn 10 i, det var på gränsen till att vi inte kom försent. Vi vann iallafall matchen med 4-0 vilken känns jätteskönt. Vi har ju förlorat två gånger på raken mot hammarängen. Men jag är nöjd för jag gjorde ett mål. Sofia hon sköt och sen tog jag returen :D ! nu låter jag för nöjd.....

När jag kom hem så varjag jättetrött, jag åt lite och sen gick jag och la mig i sängen och såg på tv, men jag somnade :] jag napade kanske i en timma. Det var hur skönt som helst, men nu ikväll så kommer jag inte vara det minsta trött,  men och! Nu ikväll så hade jag fotbolsträning också, det känns att jag inte har tränat på länge, jag kan typ inte ens lägga ett bra pass, men det kommer nog om jag börjar träna oftare.


Jag har duschat med ett en balsam som luktar jättegott, och nu gör mitt hår de med (A)

 



hjälp ! man blir ju mörkrädd :O

/ LOVISA


Kommentarer
Postat av: Benjamin

vackra tjejer ;P

länge sen man hörde nått från er ;)

2009-11-15 @ 21:34:51
Postat av: Anonym

"Sofia hon sköt och sen tog jag returen :D !"

&

"balsam som luktar jättegott, och nu gör mitt hår de med (A)"



HAHAHAHAHHA skoja de e gulligt <3<3<3

fina bilder btw

2009-11-15 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0